1

1
Tre piger fra Bweranyange.

lørdag den 10. januar 2015

Tanzania - glæder mig til gensynet.

Hov!
Jeg fik aldrig afsluttet min sidste rejseblog  - den fra Mozambique – mit kamera gik i stykker – måske på grund af overforbrug – og så varede det rigtig længe inden jeg fik billeder fra de andre deltagere.   – ja, undskyldninger er der ingen mangel på.
Vi havde en rigtig fin, men meget våd tur til Krùger Park i Sydafrika – faktisk var flere af broerne skyllet væk i et skybrud dagen før – veje blev til vandløb - der var vandfald ved vejkanterne.
 
Vi var også på et spændende besøge på den danske ambassade i landet
 Vi hørte om  hvordan Danmark og Mozambique samarbejder - om demokrati, frie valg, skolegang - og meget andet. Her ambassadør Mogens Pedersen.

Vi så en del vilde dyr, og havde en god dag med kikkert og safarihat.




Og nu går turen til Tanzania – nærmere bestemt Nordvest Tanzania vest for Viktoriasøen, tæt på grænserne til Uganda, Rwanda, og Burundi, i en by som hedder Kyerwa  - her skal jeg være med i Else Højvangs arbejde og jeg skal………..nej, det får du ikke at vide – du må følge med på bloggen. Jeg håber meget jeg kan oprette forbindelse til internettet, skrive blog. Jeg kommer til Danmark igen når det er forår og dagene er lyse.

Mange kærlige hilsner Bodil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar