1

1
Tre piger fra Bweranyange.

søndag den 11. november 2012

Stille dage i Dhaka


Så bor jeg igen, på mit værelse, på Bon Vivant, i Dhaka.
 

Efter en lang togtur er vi nu tilbage, og de sidste ting skal være klar, inden vi modtager resten af gruppen.
Så, nu venter vi bare på, at gruppen kommer………..

De skulle være kommet med flyet i dag kl. 5.10 AM – men, men, men, de er mindst 12 timer – sandsynligvis mere -  forsinket. Vi når lidt forskelligt, f.eks et besøg hos en ung studerende.
På grund af forsinkelsen tager Ole og jeg på New Market for at shoppe. Det er et godt sted at shoppe, man kan få alt lige fra kæmpestore guldsmykker, over masser af tøj og sko, til en grydesvamp. Jeg køber tre sarier – mest til at bruge ved foredrag.
                             
På vejen hjem spiser vi en pizza, og drikker en kop kaffe i Danish Bakery. Vi går hjem, slapper af  og venter…….

Mange kærlige hilsner fra Bodil

PS: Jeg håber at være kommet, eller komme, på mobilt internet Vi må se - senest på tirsdag………

Ingen kommentarer:

Send en kommentar