1

1
Tre piger fra Bweranyange.

mandag den 26. august 2013

Lidt sniksnak fra Honduras


Efter en lang flyvetur, med mellemlandinger i bl.a. Miami, er vi blevet indkvarteret i Vivas kontor i Tegucigalpa. Der er 8 timers tidsforskel fra Danmark til Honduras. Det er lidt vanskeligt for mig, at sove til klokken er mere end kl. 11 om formiddagen!! –  Det vil sikkert undre nogle – men  - det er altså kl. 11 i Danmark – det betyder, at klokken er 03 her i Honduras – Jeg håber jeg hurtigt får has på den jetlag
Her til morgen stod den på havregryn med mælk, - meget hjemligt, men i går aftes fik vi for første gang tortillas med bønnemos – og det smager faktisk helt fint.  Vi får rigtig dejlig mad her på Viva.

Dagen er gået med undervisning, og så har vi været en tur i et indkøbscenter. Det var næsten som et besøg i Kolding Storcenter, man kan helt glemme at man er i Honduras. I morgen begynder undervisningen i spansk – det bliver spændende.

Glæder mig til at opleve en masse og fortælle jer om det. Måske kommer der også lidt mere indhold i min blog!

Kærlig hilsen Bodil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar